Tack till alla er som kom och såg ”Husets kör ger opp?” i mars. Vi hade väldigt roligt och hoppas att ni också hade det!
Vad händer nu??
Närmast så kör vi ett ”öppet rep” på Porslinsgatan 3 (vån 3) onsdagen den 10/6 2026 kl 19. Vi kommer att sjunga sånger vi repat sedan april i år. Om du är nyfiken/ sugen på kör (och har lite körvana) så är du hjärtligt välkommen att hälsa på och se om kören kan vara något för dig! Höstterminen börjar onsdagen den 12/8.
Håll även utkik här och på FB då vi sannolikt kommer att ge en vinter/julkonsert 12/12 2026.