Tack till alla er som kom och såg ”Husets kör ger opp?” i mars. Vi hade väldigt roligt och hoppas att ni också hade det!

Vad händer nu??

Närmast så kör vi ett ”öppet rep” på Porslinsgatan 3 (vån 3) onsdagen den 10/6 2026 kl 19. Vi kommer att sjunga sånger vi repat sedan april i år. Om du är nyfiken/ sugen på kör (och har lite körvana) så är du hjärtligt välkommen att hälsa på och se om kören kan vara något för dig! Höstterminen börjar onsdagen den 12/8.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *